Hakkımda

11 yaşındayım ve ilköğretim 5.Sınıf öğrencisiyim. Resim yapmak benim için vazgeçilmez bir iş... Onun için de aslında sanatın her dalına saygı duyuyorum. Sanat olmasaydı, hayat çok tatsız olurdu... Bu sayfadan sevenlerime, sevdiklerime ve sanatseverlere ulaşmayı, ürünlerimi paylaşmayı istiyorum...

SUDAN BİR HİKAYE...

İlgili aramalar: reklam - su reklamı -  animasyon -  muzik -  su -  ilginc -  tv

6 Mart 2008 Perşembe

* BİR FABL... (Yazan: Doğa İlmak)


KAHRAMAN SİNCAP İLE
KORKAK KEDİLER


Bir zamanlar uzaktaki bir köyde
Cennet gibi meyve ağaçları içinde
Bir sincap ile birkaç kedi yaşarmış.
Hayvanlar mutluluk içinde oynar, coşarmış.
Bir gün bağın sahibi kendi kendine söylenmiş:
“Ben artık kente taşınacağım.” demiş.
Şaşırıp kalmış bunu duyan hayvanlar,
Kim besler onları, kim bakar?
Birkaç gün sonra adam toplamış eşyasını,
Giderken bizim hayvanlara bırakmış bağını.

Çok geçmeden vahşi hayvanlar gelmiş oraya,
Haber vermiş otların arasına saklanan kurbağa.
Tilkiler tavuklara saldırmış, ayılar ağaçları kırmış,
Sonunda karar vermişler onlarla savaşmaya.
Bunun için bir komutan gerekiyormuş onlara.
Karar vermişler uzun uzun düşünüp
Sincabı ağaçların üstünde görüp
Demişler ki: “Sen hem akıllı hem de hızlısın,
Vahşi hayvanlarla savaşı kazanırsın.”
Sincap komutan olmuş gerçekten
Sonra yardım istemiş kedilerden.
Ama kediler demiş ki:
“Biz nasıl savaşırız vahşi hayvanlarla?”
Sonra bir mucize olmuş ve yaşlı adam dönmüş bağına
Sahip çıkmış kendi hayvanlarına.

Öğrenmiş sincabın nasıl korkusuz olduğunu,
O günden sonra kedilere yasaklamış koltuğunu.


Yazan: Doğa İlmak

Hiç yorum yok: